Log på "DIN TANK"
På "Din Tank" har du mulighed for at se, hvornår vi forventer at tømme din tank næste gang, samt andre oplysninger vi har om dit anlæg.
Du logger på "Din Tank" med den unikke kode, som står på din tømningsvarsling (sms eller mail) eller den sidst udleverede tømingsattest.
Koden kan også udleveres ved at kontakte Billund Vand & Energi, Plan og Projekt.
Tømningsattest
I forbindelse med tømningen af din tank foretager chaufføren en kontrol af tanken. Skulle der være fejl eller problemer på eller ved tanken noteres dette på din tømningsattest. Ligeledes noteres det hvis der er problemer med adgangsforholdene.
Se din tømningsattest
Du kan se din nye tømningsattest samt tidligere tømningsattester ved at logge på "Din Tank" og indtaste den kode som du har modtaget i din tømningsvarsling eller din tømningsattest. Har du ikke længere koden, kan den fås ved at kontakte Billund Vand & Energi, Plan og Projekt.
SMS og e-mail advisering samt tankplacering
På "Din Tank" kan du tilrette placeringen af din tank, hvis vi endnu ikke har den indmålt, eller hvis vores tømningsentreprenør ikke kunne finde tanken.
Ligeledes har du mulighed for at tilføje et sms-nummer eller e-mail adresse for fremtidig tømningsadvisering via sms eller mail.
Var denne artikel nyttig?
Tak for din feedback.
Har du lyst til at uddybe dit svar kan du gøre det her nedenfor. Husk at skrive dit navn og din e-mail, hvis du gerne vil have svar fra os.
SENDSpring over